Przepych zgłębia granice własnych ograniczeń manualnych ograniczając technikę do minimum, formę zaś do koniecznego maksimum.
Noise-rock / post punk /punk

Zrozumiałą reakcją na nadmiar jest asceza. Tyranii minimalizmu przeciwstawiają się natomiast wyzwoleńcze siły przepychu.
Przepych zgłębia granice własnych ograniczeń manualnych ograniczając technikę do minimum, formę zaś do koniecznego maksimum. Z pomocą możliwie najskromniejszych środków stawia na maksymalizm ekspresji. W toku pracy zespołowej kompozycje poddawane są nieustannej próbie dialogu na rzecz przetrwania w nich pierwiastka ludzkiego. Czasem wygrywa krew i pot, czasem myśl i umiar.
Wrocławski duet, choć posługuje się rockowymi instrumentami i brzmieniem, unika produkowania typowych rockowych czy postrockowych struktur; gitary i bębny jako narzędzia kompozycji zawdzięczają tu wiele zarówno synkretycznej avantrockowej scenie rock in opposition, dobijającemu funk no wave’owi, jak i postpunkowi, który zapragnął z ograniczeń stworzyć przestrzeń nieograniczoną. Przepych to wynik reakcji na tę przestrzeń.
Instrumentarium rockowe wzbogacone o samplery obsługują członkowie formacji
Kurws, Ukryte Zalety Systemu (UZS), Norymberga, Pustostany i innych. Obok powyższych, Przepych jest członkiem wielodzietnej rodziny Salki CRK, tj. salki prób funkcjonującej w ramach Centrum Reanimacji Kultury we Wrocławiu.
Od 2015 zespół odwiedził paręnaście krajów europejskich. W maju 2016 roku Przepych dał koncert w studiu kultowej rozgłośni Radia Student w Lublanie. W lipcu 2017 roku we wrocławskim Tranzystor Studio zarejestrowany został materiał na debiutancki album, wyprodukowany później w Dalek Studio w sycylijskiej Mesynie przez Claudia La Rosę i zespół. Wydawnictwo planowane jest na wrzesień 2018 roku.
Support: Nic
Bilety specjalne:
Bilet ulgowy: 15 PLN (Do zakupu biletów ulgowych uprawnieni są: uczniowie za okazaniem na wejściu ważnej legitymacji szkolnej )
Bilet URBAN CARD PREMIUM - 20 %
KARNET (Jorges & Antonis Skolias, Przepych, MAzutti): 50 PLN DO KUPIENIA W BIURZE FIRLEJA